Potrzebujesz pomocy w użyciu dużych modeli językowych w swojej firmie?
Z naszym doświadczeniem osiągniesz sukces!
Oferujemy usługi związane z rozwojem, rozbudowywaniem, integracją, dostrajaniem i wsparciem powdrożeniowym dla dużych modeli językowych.
Jeśli interesuje Cię, jakie konkretnie rozwiązania związane z dużymi modelami językowymi możemy zaproponować w przypadku Twojej firmy lub organizacji, to zapraszamy do kontaktu!
Obsługiwane modele językowe
Bielik to polski otwarty model językowy stworzony przez zespół SpeakLeash we współpracy z ACK Cyfronet AGH. Krzysztof Ociepa – współzałożyciel Azurro – nadzoruje w zespole SpeakLeash trening i fine-tuning Bielika i wie o nim dosłownie wszystko. Dzięki dogłębnej wiedzy na temat modelu jesteśmy w stanie zaproponować wykorzystanie Bielika dopasowane do potrzeb klienta.
Pracujemy również z innymi popularnymi modelami
Nasze doświadczenie
Nasz zespół może pochwalić się bogatym doświadczeniem w dziedzinie modeli językowych i szerzej pojętej sztucznej inteligencji. Przykładowo, w swojej ofercie posiadamy system do przetwarzania mowy na tekst i system do analizy i indeksacji audio i wideo – te systemy oparte są o algorytmy AI i duże modele językowe.
Konsultacje i opracowanie strategii
Pomagamy firmom zrozumieć potencjał generatywnej sztucznej inteligencji i opracować skuteczną strategię wdrożenia. Analizujemy potrzeby biznesowe, doradzamy najlepsze rozwiązania i tworzymy plan działań, który maksymalizuje korzyści płynące z wykorzystania dużych modeli językowych.
Zajmujemy się opracowaniem architektury systemu i doborem modeli językowych jak najlepiej odpowiadającym oczekiwaniom klienta poprzez porównywanie ich działania.
Usługi wdrożenia, dostosowywania i fine-tuningu modeli językowych
Budowa systemów opartych o modele językowe
Projektujemy i tworzymy zaawansowane systemy oparte na dużych modelach językowych – od asystentów wspomagających pracę zespołów, po narzędzia do analizy danych i automatyzacji procesów. Tworzymy też rozwiązania oparte o architekturę RAG (Retrieval-Augmented Generation) pozwalające na uzyskanie precyzyjnych odpowiedzi dzięki połączeniu generatywnej sztucznej inteligencji z wyszukiwaniem w zewnętrznych źródłach wiedzy. Dostarczamy rozwiązania, które podnoszą efektywność działania Twojej firmy.
Integracja dużych modeli językowych z Twoimi systemami
Oferujemy integrację dużych modeli językowych z już istniejącymi systemami. W tym obszarze również działamy elastycznie – modele integrujemy w taki sposób, aby jak najlepiej spełniały oczekiwania klienta. Budując nowy system, ustalamy też kwestię integracji na samym początku planowania prac.
Dostosowujemy modele językowe do potrzeb klienta
Dzięki naszemu doświadczeniu, oferujemy kompleksowe dostosowanie modeli językowych do specyficznych wymagań każdego klienta. Optymalizujemy modele, aby zapewnić jak najwyższą wartość dla konkretnego użytkownika.
Fine-tuning modeli dla Twojego biznesu
Możemy wydobyć pełny potencjał danych użytkownika, przeprowadzając fine-tuning. Pozwala to modelowi lepiej rozumieć Twoje dane, dzięki czemu zapewnia on bardziej trafne odpowiedzi, automatyzuje zadania i wspiera pracowników w codziennych obowiązkach.
Uruchamianie modeli w chmurze i on-premises
Oferujemy wsparcie w uruchamianiu dużych modeli językowych zarówno w chmurze, jak i w infrastrukturze klienta. Rozwiązania chmurowe zapewniają skalowalność i szybki dostęp, a lokalne wdrożenia gwarantują pełną kontrolę i wyższe bezpieczeństwo danych. Nasz zespół posiada szerokie doświadczenie w wykorzystywaniu modeli językowych w chmurze, w związku z czym możemy wskazać klientowi najlepsze dla niego rozwiązanie związane z wdrożeniem modelu językowego.
Wsparcie powdrożeniowe
Naszym klientom zapewniamy wsparcie powdrożeniowe w zakresie m.in. aktualizacji, rozwiązywania problemów związanych z wykorzystaniem modeli w ich systemach, dalszych usprawnień systemów czy retrainingu. Eliminujemy obawy związane z brakiem oficjalnego wsparcia twórców rozwiązań typu open source.
Dlaczego warto używać dużych modeli językowych w firmie?
Duże modele językowe oferują szeroką gamę korzyści, które pomagają firmom poprawić efektywność działania. Dzięki swojej zdolności do przetwarzania ogromnych ilości danych, rozwiązania AI mogą automatyzować codzienne zadania, takie jak analiza dokumentów, tworzenie raportów czy odpowiadanie na zapytania klientów. Przykładowo, mogą wspierać dział obsługi klienta, szybko udzielając odpowiedzi na pytania, a także tworzyć treści marketingowe czy personalizowane oferty. Wprowadzenie modeli językowych do firmy pozwala zaoszczędzić czas, zredukować błędy i skoncentrować się na innych obszarach działania.
Zapraszamy na naszego bloga, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym, jak można wykorzystać duże modele językowe – przygotowaliśmy kilka wpisów na ten temat.