Korzyści Mateny
Dowiedz się, dlaczego warto korzystać z naszej aplikacji generującej napisy
Matena zapewnia wysoką jakość transkrypcji (powyżej 90% dla materiałów dobrej jakości) w niskiej cenie
W aplikacji możliwe jest wykonanie transkrypcji zarówno w języku polskim, jak i innych językach (angielskim, niemieckim, hiszpańskim, ukraińskim)
Szybkość przetworzenia mowy na tekst w Matenie to około 50% czasu trwania materiału audio/video. Jeśli jesteś stenotypistą sporządzającym transkrypcje materiałów ręcznie, dzięki naszemu oprogramowaniu możesz zaoszczędzić połowę swojego czasu!
Nasz system jest intuicyjny i prosty w obsłudze, możesz więc bezproblemowo przetworzyć swoje pliki
Dzięki napisom w swoich materiałach możesz dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców. Spełnisz także wymagania ustawy o dostępności cyfrowej
Poznaj funkcje Mateny
Wsparcie twórców
Nasi klienci mają zagwarantowane wsparcie techniczne. Dodatkowo, w trosce o poufne dane klientów, nasza platforma przetwarzania mowy na tekst posiada funkcjonalność pozwalającą na usuwanie danych z platformy po ich pobraniu.
Cennik
Cena transkrypcji tekstu w aplikacji Matena to 20 zł za godzinę materiału. Istnieje możliwość zniżki w przypadku większych kontraktów.
Możliwe jest także bezpłatne przetestowanie Mateny (maksymalnie 2 godziny).
Śledź nas na naszych mediach społecznościowych, aby być na bieżąco
Skontaktuj się z nami, aby przetestować naszą aplikację
Często zadawane pytania
Jakie są warunki korzystania z aplikacji Matena?
Nasi klienci wykupują z góry pakiet godzin do wykorzystania, np. w okresie miesiąca lub kwartału. Cena za godzinę transkrypcji jest podana w cenniku powyżej. Rozliczenie odbywa się z dokładnością do minut trwania źródłowego materiału. Nie ma limitu ilości nagrań ani czasu trwania jednego nagrania (o ile nie przekroczy sumy wykupionych godzin). Wykupione godziny należy wykorzystać w uzgodnionym terminie ważności. Istnieje możliwość przedłużenia tego terminu, jeśli użytkownik nie zdąży wykorzystać wszystkich godzin. Pobieranie transkrypcji już zrobionej w różnych formatach może być wykonywane wielokrotnie i jest bezpłatne, o ile plik nie został usunięty ze względów bezpieczeństwa. W przypadku większych pakietów oferujemy dodatkowe rabaty.
Jak zapewniona jest poufność danych?
Proces związany z danymi (nagranie i transkrypcja) i ich bezpieczeństwem wygląda następująco:
- Nagranie jest usuwane z naszego serwera automatycznie po wysłaniu do zewnętrznej usługi transkrypcyjnej i po otrzymaniu prawidłowej transkrypcji. Komunikacja między wszystkimi komponentami systemu jest szyfrowana.
- Nagrania klientów nie są wykorzystywane ani przechowywane po zakończeniu transkrypcji.
- W aplikacji przechowywany jest sam plik z transkrypcją (aby ewentualnie można go było pobrać w różnych formatach). Jeśli są to informacje poufne, to użytkownik może po pobraniu transkrypcji usunąć plik (uwaga – jest to operacja nieodwracalna).
Jak można przetestować aplikację Matena?
Jeśli chcesz przetestować Matenę, skontaktuj się z nami. Nasz zespół założy dla Ciebie konto i prześlemy Ci dane potrzebne do używania Mateny. Możesz przetestować do 2h materiału (sumarycznie, czyli możesz przetworzyć kilka plików, ale ich łączna długość nie może przekroczyć 2h). W trakcie testów dostępne są wszystkie funkcje Mateny. Po przetestowaniu prosimy oczywiście o opinię. Jeśli nadal chcesz używać Mateny, możesz wykupić dowolną ilość godzin i wykorzystać je w uzgodnionym z nami terminie.
Jak doładować konto o dodatkowe godziny?
Jeśli wykorzystałeś/aś godziny wykupione na transkrypcję w Matenie, to prosimy się z nami skontaktować z informacją, ile godzin potrzebujesz oraz do kiedy je wykorzystasz. Nasz zespół doda ustaloną ilość godzin do Twojego konta. Zostaniesz o tym poinformowany/a i prześlemy Ci fakturę z 7-dniowym terminem płatności.
Jak często aktualizujecie aplikację i co zawierają aktualizacje?
Staramy się aktualizować aplikację Matena co kilka miesięcy. Usuwamy wtedy zauważone usterki oraz dodajemy nowe funkcjonalności, często te sugerowane przez naszych użytkowników.
Jednym z naszych głównych celów jest optymalizowanie procesu transkrybowania materiałów audio i video oraz zwiększanie efektywności w pracy z przetwarzaniem treści. Jednocześnie, nasza aplikacja pozostaje intuicyjna i łatwa w obsłudze.
Jak będę informowany/a o nowych aktualizacjach?
Przed wdrożeniem nowej wersji Mateny, wysyłamy do naszych użytkowników maila z informacją o nowościach oraz kiedy będzie dostępna nowa wersja. Dodatkowo, aktualizujemy dokumentację, aby zawsze mieć dostępne najświeższe informacje na temat naszej aplikacji.
Co zrobić, jeśli napotkam problem z działaniem aplikacji Matena?
W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem naszej aplikacji, prosimy o kontakt z zespołem wsparcia poprzez adres e-mail: [email protected]. Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem. Upewnij się, że opisujesz problem jak najdokładniej i załącz zrzut ekranu (print screen) jeśli jest to możliwe, aby zespół mógł pomóc w jak najskuteczniejszy sposób.