To takie proste!

Zobacz jak działa nasze narzędzie przetwarzania mowy na tekst:

1

Wgraj swój plik lub podaj jego adres URL

2

System pobiera Twój plik i przetwarza mowę na tekst za pomocą sztucznej inteligencji

3

Wybierasz format pliku (txt, srt) oraz dostosowujesz parametry (znaczniki czasowe, rozpoznawanie mówców, kanały audio)

4

Pobierasz plik z gotową transkrypcją lub wyświetlasz go bezpośrednio na platformie

Korzyści Mateny

Dowiedz się, dlaczego warto korzystać z naszej aplikacji generującej napisy

Matena zapewnia wysoką jakość transkrypcji (powyżej 90% dla materiałów dobrej jakości) w niskiej cenie

W aplikacji możliwe jest wykonanie transkrypcji zarówno w języku polskim, jak i innych językach (angielskim, niemieckim, hiszpańskim, ukraińskim)

Szybkość przetworzenia mowy na tekst w Matenie to około 50% czasu trwania materiału audio/video. Jeśli jesteś stenotypistą sporządzającym transkrypcje materiałów ręcznie, dzięki naszemu oprogramowaniu możesz zaoszczędzić połowę swojego czasu!

Nasz system jest intuicyjny i prosty w obsłudze, możesz więc bezproblemowo przetworzyć swoje pliki

Dzięki napisom w swoich materiałach możesz dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców. Spełnisz także wymagania ustawy o dostępności cyfrowej

Poznaj funkcje Mateny

Dane wejściowe

Możliwa obsługa wielu formatów wejściowych audio i video (np. mp3, mp4, mkv, wav, oga, flv, wmv, ogg, avi, mov i inne)

Wynik transkrypcji

Wynik transkrypcji może zawierać zwykły tekst, tekst sformatowany ze znacznikami czasowymi (co minutę), diaryzację (ze znacznikami czasowymi przy zmianie mówcy), oznaczenie kanałów audio lub napisy w formacie srt

Jednoczesne przetwarzanie

Użytkownik może zainicjować wiele transkrypcji (pliki audio/video są przetwarzane w tym samym czasie)

Douczanie modelu językowego

Istnieje możliwość udoskonalania modelu językowego poprzez dodawanie nowych fraz

Zarządzanie użytkownikami

Użytkownik z uprawnieniami administratora ma możliwość zarządzania kontami użytkowników w ramach jednej organizacji

Diaryzacja

Istnieje możliwość automatycznego wykrywania i oznaczenia zmiany mówcy

Nagrania słabej jakości

Matena automatycznie czyści i poprawia jakość materiałów audio lub video

Wsparcie twórców

Nasi klienci mają zagwarantowane wsparcie techniczne. Dodatkowo, w trosce o poufne dane klientów, nasza platforma przetwarzania mowy na tekst posiada funkcjonalność pozwalającą na usuwanie danych z platformy po ich pobraniu.

Cennik

Cena transkrypcji tekstu w aplikacji Matena to 20 zł za godzinę materiału. Istnieje możliwość zniżki w przypadku większych kontraktów.

Możliwe jest także bezpłatne przetestowanie Mateny (maksymalnie 2 godziny).

Śledź nas na naszych mediach społecznościowych, aby być na bieżąco

Skontaktuj się z nami, aby przetestować naszą aplikację

Adres email:

[email protected]

    Często zadawane pytania

    Jakie są warunki korzystania z aplikacji Matena?

    Nasi klienci wykupują z góry pakiet godzin do wykorzystania, np. w okresie miesiąca lub kwartału. Cena za godzinę transkrypcji jest podana w cenniku powyżej. Rozliczenie odbywa się z dokładnością do minut trwania źródłowego materiału. Nie ma limitu ilości nagrań ani czasu trwania jednego nagrania (o ile nie przekroczy sumy wykupionych godzin). Wykupione godziny należy wykorzystać w uzgodnionym terminie ważności. Istnieje możliwość przedłużenia tego terminu, jeśli użytkownik nie zdąży wykorzystać wszystkich godzin. Pobieranie transkrypcji już zrobionej w różnych formatach może być wykonywane wielokrotnie i jest bezpłatne, o ile plik nie został usunięty ze względów bezpieczeństwa. W przypadku większych pakietów oferujemy dodatkowe rabaty. 

    Jak zapewniona jest poufność danych?

    Proces związany z danymi (nagranie i transkrypcja) i ich bezpieczeństwem wygląda następująco:

    1. Nagranie jest usuwane z naszego serwera automatycznie po wysłaniu do zewnętrznej usługi transkrypcyjnej i po otrzymaniu prawidłowej transkrypcji. Komunikacja między wszystkimi komponentami systemu jest szyfrowana. 
    2. Nagrania klientów nie są wykorzystywane ani przechowywane po zakończeniu transkrypcji.
    3. W aplikacji przechowywany jest sam plik z transkrypcją (aby ewentualnie można go było pobrać w różnych formatach). Jeśli są to informacje poufne, to użytkownik może po pobraniu transkrypcji usunąć plik (uwaga – jest to operacja nieodwracalna).

    Jak można przetestować aplikację Matena?

    Jeśli chcesz przetestować Matenę, skontaktuj się z nami. Nasz zespół założy dla Ciebie konto i prześlemy Ci dane potrzebne do używania Mateny. Możesz przetestować do 2h materiału (sumarycznie, czyli możesz przetworzyć kilka plików, ale ich łączna długość nie może przekroczyć 2h). W trakcie testów dostępne są wszystkie funkcje Mateny. Po przetestowaniu prosimy oczywiście o opinię. Jeśli nadal chcesz używać Mateny, możesz wykupić dowolną ilość godzin i wykorzystać je w uzgodnionym z nami terminie.

    Jak doładować konto o dodatkowe godziny?

    Jeśli wykorzystałeś/aś godziny wykupione na transkrypcję w Matenie, to prosimy się z nami skontaktować z informacją, ile godzin potrzebujesz oraz do kiedy je wykorzystasz. Nasz zespół doda ustaloną ilość godzin do Twojego konta. Zostaniesz o tym poinformowany/a i prześlemy Ci fakturę z 7-dniowym terminem płatności.

    Jak często aktualizujecie aplikację i co zawierają aktualizacje?

    Staramy się aktualizować aplikację Matena co kilka miesięcy. Usuwamy wtedy zauważone usterki oraz dodajemy nowe funkcjonalności, często te sugerowane przez naszych użytkowników.

    Jednym z naszych głównych celów jest optymalizowanie procesu transkrybowania materiałów audio i video oraz zwiększanie efektywności w pracy z przetwarzaniem treści. Jednocześnie, nasza aplikacja pozostaje intuicyjna i łatwa w obsłudze.

    Jak będę informowany/a o nowych aktualizacjach?

    Przed wdrożeniem nowej wersji Mateny, wysyłamy do naszych użytkowników maila z informacją o nowościach oraz kiedy będzie dostępna nowa wersja. Dodatkowo, aktualizujemy dokumentację, aby zawsze mieć dostępne najświeższe informacje na temat naszej aplikacji.

    Co zrobić, jeśli napotkam problem z działaniem aplikacji Matena?

    W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem naszej aplikacji, prosimy o kontakt z zespołem wsparcia poprzez adres e-mail: [email protected]. Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem. Upewnij się, że opisujesz problem jak najdokładniej i załącz zrzut ekranu (print screen) jeśli jest to możliwe, aby zespół mógł pomóc w jak najskuteczniejszy sposób.