To takie proste!

Zobacz jak działa nasze narzędzie przetwarzania mowy na tekst:

1

Wgraj swój plik lub podaj jego adres URL

2

System pobiera Twój plik i przetwarza mowę na tekst za pomocą sztucznej inteligencji

3

Wybierasz format pliku (txt, srt) oraz dostosowujesz parametry (znaczniki czasowe, rozpoznawanie mówców, kanały audio)

4

Pobierasz plik z gotową transkrypcją lub wyświetlasz go bezpośrednio na platformie

Korzyści Mateny

Dowiedz się, dlaczego warto korzystać z naszej aplikacji generującej napisy

Matena zapewnia wysoką jakość transkrypcji (powyżej 90% dla materiałów dobrej jakości) w niskiej cenie

W aplikacji możliwe jest wykonanie transkrypcji zarówno w języku polskim, jak i innych językach (angielskim, niemieckim, hiszpańskim, ukraińskim)

Szybkość przetworzenia mowy na tekst w Matenie to około 50% czasu trwania materiału audio/video. Jeśli jesteś stenotypistą sporządzającym transkrypcje materiałów ręcznie, dzięki naszemu oprogramowaniu możesz zaoszczędzić połowę swojego czasu!

Nasz system jest intuicyjny i prosty w obsłudze, możesz więc bezproblemowo przetworzyć swoje pliki

Dzięki napisom w swoich materiałach możesz dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców. Spełnisz także wymagania ustawy o dostępności cyfrowej

Poznaj funkcje Mateny

Dane wejściowe

Możliwa obsługa wielu formatów wejściowych audio i video (np. mp3, mp4, mkv, wav, oga, flv, wmv, ogg, avi, mov i inne)

Jednoczesne przetwarzanie

Użytkownik może zainicjować wiele transkrypcji (pliki audio/video są przetwarzane w tym samym czasie)

Wynik transkrypcji

Wynik transkrypcji może być wygenerowany w pliku tekstowym (może zawierać znaczniki czasowe, diaryzację lub oznaczenie kanałów audio), lub w formie napisów w pliku SRT

Formatowanie plików wynikowych

W przypadku zarówno plików tekstowych, jak i plików SRT możliwe jest między innymi przesunięcie znaczników czasowych i wprowadzenie zamian dla podanych fraz

Douczanie modelu językowego

Istnieje możliwość udoskonalania modelu językowego poprzez dodawanie nowych fraz

Zarządzanie użytkownikami

Użytkownik z uprawnieniami administratora ma możliwość zarządzania kontami użytkowników w ramach jednej organizacji

Diaryzacja

Istnieje możliwość automatycznego wykrywania i oznaczenia zmiany mówcy

Nagrania słabej jakości

Matena automatycznie czyści i poprawia jakość materiałów audio lub video

Wsparcie twórców

Nasi klienci mają zagwarantowane wsparcie techniczne. Dodatkowo, w trosce o poufne dane klientów, nasza platforma przetwarzania mowy na tekst posiada funkcjonalność pozwalającą na usuwanie danych z platformy po ich pobraniu.

Cennik

Cena transkrypcji tekstu w aplikacji Matena to 20 zł za godzinę materiału. Istnieje możliwość zniżki w przypadku większych kontraktów.

Możliwe jest także bezpłatne przetestowanie Mateny (maksymalnie 2 godziny).

Śledź nas na naszych mediach społecznościowych, aby być na bieżąco

Skontaktuj się z nami, aby przetestować naszą aplikację

Adres email:

[email protected]

    Często zadawane pytania

    Jakie są warunki korzystania z aplikacji Matena?

    Nasi klienci wykupują z góry pakiet godzin do wykorzystania, np. w okresie miesiąca lub kwartału. Cena za godzinę transkrypcji jest podana w cenniku powyżej. Rozliczenie odbywa się z dokładnością do minut trwania źródłowego materiału. Nie ma limitu ilości nagrań ani czasu trwania jednego nagrania (o ile nie przekroczy sumy wykupionych godzin). Wykupione godziny należy wykorzystać w uzgodnionym terminie ważności. Istnieje możliwość przedłużenia tego terminu, jeśli użytkownik nie zdąży wykorzystać wszystkich godzin. Pobieranie transkrypcji już zrobionej w różnych formatach może być wykonywane wielokrotnie i jest bezpłatne, o ile plik nie został usunięty ze względów bezpieczeństwa. W przypadku większych pakietów oferujemy dodatkowe rabaty. 

    Jak zapewniona jest poufność danych?

    Proces związany z danymi (nagranie i transkrypcja) i ich bezpieczeństwem wygląda następująco:

    1. Nagranie jest usuwane z naszego serwera automatycznie po wysłaniu do zewnętrznej usługi transkrypcyjnej i po otrzymaniu prawidłowej transkrypcji. Komunikacja między wszystkimi komponentami systemu jest szyfrowana. 
    2. Nagrania klientów nie są wykorzystywane ani przechowywane po zakończeniu transkrypcji.
    3. W aplikacji przechowywany jest sam plik z transkrypcją (aby ewentualnie można go było pobrać w różnych formatach). Jeśli są to informacje poufne, to użytkownik może po pobraniu transkrypcji usunąć plik (uwaga – jest to operacja nieodwracalna).

    Jak można przetestować aplikację Matena?

    Jeśli chcesz przetestować Matenę, skontaktuj się z nami. Nasz zespół założy dla Ciebie konto i prześlemy Ci dane potrzebne do używania Mateny. Możesz przetestować do 2h materiału (sumarycznie, czyli możesz przetworzyć kilka plików, ale ich łączna długość nie może przekroczyć 2h). W trakcie testów dostępne są wszystkie funkcje Mateny. Po przetestowaniu prosimy oczywiście o opinię. Jeśli nadal chcesz używać Mateny, możesz wykupić dowolną ilość godzin i wykorzystać je w uzgodnionym z nami terminie.

    Jak doładować konto o dodatkowe godziny?

    Jeśli wykorzystałeś/aś godziny wykupione na transkrypcję w Matenie, to prosimy się z nami skontaktować z informacją, ile godzin potrzebujesz oraz do kiedy je wykorzystasz. Nasz zespół doda ustaloną ilość godzin do Twojego konta. Zostaniesz o tym poinformowany/a i prześlemy Ci fakturę z 7-dniowym terminem płatności.

    Jak często aktualizujecie aplikację i co zawierają aktualizacje?

    Staramy się aktualizować aplikację Matena co kilka miesięcy. Usuwamy wtedy zauważone usterki oraz dodajemy nowe funkcjonalności, często te sugerowane przez naszych użytkowników.

    Jednym z naszych głównych celów jest optymalizowanie procesu transkrybowania materiałów audio i video oraz zwiększanie efektywności w pracy z przetwarzaniem treści. Jednocześnie, nasza aplikacja pozostaje intuicyjna i łatwa w obsłudze.

    Jak będę informowany/a o nowych aktualizacjach?

    Przed wdrożeniem nowej wersji Mateny, wysyłamy do naszych użytkowników maila z informacją o nowościach oraz kiedy będzie dostępna nowa wersja. Dodatkowo, aktualizujemy dokumentację, aby zawsze mieć dostępne najświeższe informacje na temat naszej aplikacji.

    Co zrobić, jeśli napotkam problem z działaniem aplikacji Matena?

    W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem naszej aplikacji, prosimy o kontakt z zespołem wsparcia poprzez adres e-mail: [email protected]. Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać problem. Upewnij się, że opisujesz problem jak najdokładniej i załącz zrzut ekranu (print screen) jeśli jest to możliwe, aby zespół mógł pomóc w jak najskuteczniejszy sposób.

    Czy mogę zamknąć przeglądarkę, gdy Matena przetwarza mój plik?

    Gdy przesyłasz swój plik, nie zamykaj okna przeglądarki ani nie wyłączaj komputera. Możesz zminimalizować przeglądarkę lub otworzyć nową kartę w przeglądarce i pracować nad czymś innym. Gdy plik został już przesłany do Mateny i jest w trakcie przetwarzania, możesz zamknąć przeglądarkę lub wyłączyć komputer i wrócić np. po kilku godzinach, ponieważ przetwarzanie odbywa się na serwerach Microsoftu w  chmurze obliczeniowej.

    Czy mogę dodać link do pliku, zamiast przesyłać go z mojego komputera?

    Tak, możesz podać link do pliku. Należy jednak pamiętać, że link musi prowadzić bezpośrednio do pliku, a nie do strony, na której plik jest osadzony. Na przykład, nie ma możliwości podania linku do filmu na Youtube, ponieważ linki do Youtube są linkami do platformy, na której osadzone są filmy. Serwisem, w którym można uzyskać link do samego pliku, jest np. Google Drive lub Microsoft One Drive . Pamiętaj, żeby podać w Matenie link do samego pliku, a nie do folderu, w którym ten plik się znajduje.

    Czy mogę anulować przetwarzanie transkrypcji, jeśli już się rozpoczęło?

    Niestety, nie ma możliwości anulowania transkrypcji po jej rozpoczęciu, ponieważ przetwarzanie pliku jest procesem wieloetapowym z wykorzystaniem różnych usług, dla których koszty naliczane są niezależnie od siebie.